When nothing goes right, go left

Usch, vilken hemsk dröm jag hade inatt! Drömde att min syster dog, så idag på morgonen var jag tvungen att messa och kolla så att hon verkligen levde! Som tur var gjorde hon det, haha! 
Idag är en sån här glad dag när allting känns så himla lätt! Och eftersom att det är så soligt gick jag ut och satte mig i solen ett tag när jag kom hem från skolan för att bättra på min obefintliga bränna. Sen hade jag planerat en långpromenad med vovven men både han och jag tyckte det var för varmt så det blev ingen.
Nu ska jag göra något annat oviktigt innan jag drar mig mot Summe för att sen ta oss in till stan för att äta! 

 


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback