Love the way you lie - Eminem, Rihanna

Hemma efter tre toppendagar i Stockholm med fina vänner! Blev en hel del shopping och ett besök på Gröna Lund. 
Nu ska jag och mitt värkande huvud dra oss ner mot jobbet i detta regnväder..lockande ju. Efter jobbet blir det myskväll här hemma!

Hur sjukt är det inte att jag vann denna egentligen?

Commander

Här kommer bilder från Rhodos:

The club can’t even handle me right now

Igårkväll landade vi i Sverige igen och sent inatt anlände vi till Oskarshamn. Det var verkligen ångest att lämna Rhodos igår. Veckan har varit toppen! 38 grader i skuggan, sol, bad,trevligt (och otrevligt) folk, massa mat och en bästavän. Med mig från ön har jag en resväska med ölkagge, ca. ett kilo sand och en del inköp. När jag lyckas få in bilderna på datan kommer det komma upp en massa här, så håll utkik!

Princess - Jay Kay

Hej! Ja, jag vet..min uppdatering här är sämst! Och jag har hunnit med en massa sen jag skrev sist. Bland annat: fått sommarlov, jobbat halvt ihjäl mig, firat midsommar på Öland, fyllt 17, varit ute med båten för första och kanske sista gången den här sommaren, umgåtts med underbara vänner, ätit massa glass, inte badat i havet och mycket mer! 
Och imon smäller det...imon åker jag och min bästavän till Rhodos! Hur bra är inte det liksom? SUPERBRA!

RSS 2.0