No, the party dont start until I walk in

Nyårsafton, vilket betyder fest för att inviga det nya året!
Sitter och väntar på att Agnes ska komma, sen drar vi ner till Malin där andra bra personer befinner sig!
GOTT NYTT ÅR!

Juldagen

Jag vet att julafton var igår, men eftersom jag inte gjorde något inlägg då säger God Jul nu!
Dagen spenderades hos farmor med släkten, efter att ha vaknat upp hos mamma. Sen hem till pappa för gröt, julklappar och spel! Idag kommer jag fira julafton en gång till, fast hos mamma. Så det blir god mat och julklappar även idag!
Ha en bra dag!

Söndag

Äntligen är biljetterna till Stockholm köpta! Så Agnes och jag befinner oss där 2-6 januari!
Efter att hon och jag hade köpt dom igår, åkte vi till Hjortberget och spenderade en timme eller två i pulkabacken. Själv tycker jag att sånt är otroligt läskigt men..
Kvällen tillbringade jag hemma hos Victoria!

Nu ska jag gå och göra mig iordning för att senare i eftermiddag ta mig till Ebba med Malin och Sofia. Där blir det film och sånt mysigt.
Puss

Lights off

Jullov! Hur skönt som helst!
Victoria kom till mig nu ikväll, och ja..förutom att vi ägnade oss åt det här (bilderna) så kollade vi på film och åt tills vi mådde illa..haha.


Saknar


Alla har varit små, eller vad är det man säger?

Onsdag

Seg skoldag, fast SAS gjorde den en aning bättre. Efter skolan hem för att laga mat med Sofia, sen vidare till vallhalla och dansuppvisning! Tog oss en promenad hem i stormen. Otroligt kallt, så fick bli en lång varm dusch när jag kom hem.
Nu ska jag dra mig mot soffan med en filt och varm choklad, puss

Måndag

Ibland blir jag så otroligt trött på mig själv alltså..nu har jag lyckats tappa bort mitt gym-kort! Skitsmart, verkligen.
På grund av detta kunde jag inte träna idag. Jag som var så sugen på stepen. Tog mig en promenad pappa istället, lite glass när vi kom hem (har blivit våran nya vana) och nu blir det Melrose place!

Chances fading now, patience running out

Och så va det söndag och redan tredje advent! Det är sjukt vad tiden går fort. Skönt att vi bara har en vecka kvar i skolan nu i alla fall!
Kvällen igår blev hur bra som helst, med julmys och massa prat med fina tjejer!

Nu ska jag bege mig hem till Agnes för att spendera min dag med henne! Bäst

It was silent as a butterfly

Kom hem från skolan, mamma hade gjort sockerkringlor. Senare fick jag även smaka toscahjärtan-smet, mmm (Matilda, du vet att jag skrev det där endast för att reta dig)

Dagen idag har i stort sett bara bestått av skola och plugg, kul ju!

Måndag

Vi hann som tur var filma klart filmen idag! Och nu ikväll var det ESV-uppvisning. Ganska kul att se vad dom andra hade sysslat med dom här veckorna faktiskt.


Nu sitter jag här och försöker få ihop mitt samhällsarbete till minst fem minuter (vilket jag inte lyckas med) samtidigt som jag kollar på tv. Men jag tror att tv-tittande får vinna nu, det är ju trots allt Runaway bride och den är riktigt bra!

Lev livet som om morgondagen inte fanns

Så var man hemma igen efter en helg som spenderades med en pappa och en syster i en större stad än Oskarshamn. Helgen har varit hur bra som helst. Det var riktigt skönt att komma iväg ett tag!

Tydligen sovmorgon till halv ett imon! Sen har vi esv hela dagen + uppvisningen på kvällen. Vi som inte ens är klara med våran film..

Dont stop, make it pop...

....DJ, blow my speakers up
Tonight, Imma fight
Til we see the sunlight
Tick tock, on the clock
But the party dont stop, no
Woah-oh oh oh

Kesha - Tik Tok
Just dom raderna går på repeat i min hjärna! 
Kom hur som helst precis hem från gymmet. Blev ett pass aerostep med Malin. Helt slut nu!
Tidigt imorgonbitti lämnar jag den här stan, för att förflytta mig upp till Stockholm. 
Får se om jag uppdaterar något där uppe, annars kommer jag hem på söndag igen!
Ha det bra!

RSS 2.0