Goodbye (haha)

Söndag idag, och inte vilken söndag som helst - första advent!
Blev en sväng på stan,julskyltningen, idag och sen gymmet!
Dagen igår bjöd på en långpromenad med Sofia. På kvällen blev det en oväntad utgång med Victoria, men jag tror vi struntar i att kommentera den. Haha! Kul hade vi iallafall!

Nu ska jag gå och umgås med min pappa som jag inte har träffat på nästan en vecka!
Puss

Torsdag

Var som sagt lediga idag också. Utvecklingssamtalet gick hur bra som helst och klockan halv elva satt Victoria och jag på en buss till Kalmar. Hittade verkligen ingenting där. Fast detta kanske var bra för mig eftersom jag inte äger en förmögenhet just nu. Dagen var i alla fall toppen!
Nu ska jag snart bege mig mot gymmet och Bodypump.

"..tror att Victoria Johansson och Malin Andreasson just nu befinner sig på ett mysigt vandrarhem. Vad som sker där vet bara gud och de själva."
HAHA.

Onsdag

Och idag hade vi studiedag,skitskönt. Hela dagen har spenderats med Agnes och hon kommer snart hit för en filmkväll! Lediga imorgon med, men har utvecklingssamtal klockan NIO på morgonen - skjut mig.




Us against the world

Låång dag idag, slutade så sent som tio i fyra! Skulle egentligen ha åkt skridskor nu ikväll, men vädret tillät inte det. Istället tog jag mig ett varmt bad med cocos-badskum, skitgutt.


Nu är det Bonde söker fru och sen tänkte jag försöka komma i säng hyfsat tidigt ikväll.
Puss

Lördag

Lördag och ytterligare en dag i skolan. Detta eftersom det var Öppet hus på Oscarsgymnasiet. Men det var ganska slappt, bara tre korta lektioner. 
Nu blir det att ta det lugnt, är jättetrött, och sen ikväll blir det mys hemma hos Victoria.


 


Måndag

Min dag har bestått av skola, sen plugg plugg plugg. På grund av detta kunde jag inte träffa min saknade bästa vän, som har varit borta hur länge som helst känns det som. Ska träffa henne imorgon istället och gissa om jag längtar!


Tokio Hotel - Monsoon
bästa låt för tillfället


Even if the sky is falling down

Kort dag idag, bara tre lektioner. Efter skolan gick jag och Victoria in till stan. Men inget i våra "hundra" affärer föll oss i smaken. Blir att dra sig in till stan sen igen, eftersom det är kulturnatten.



Kolla förresten vilken gammal och söt bild jag hittade häromdagen!

Söndag

Efter en sväng till Vällingby och Kungens kurva satte pappa och jag oss i bilen och åkte hem.
Måste säga att det är ganska skönt att va hemma. Skönt att få sova i sin egen säng inatt också och slippa någon som trängs med mig, haha.
Skolan imorgon igen. Tur att vi inte börjar förrens halv tolv, annars hade jag nog aldrig kommit upp!

Djävulen bär prada på 4:an nu!

RSS 2.0