Onsdag

Skola alldeles för länge idag, ända till tio i fyra. Och imon skulle vi egentligen ha slutat vid halv två, men självklart har vi ESV så kommer få sluta senare,åhh!

Agnes och jag drog till gymmet och tränade pilates igår. Det var helt okej faktiskt, man kände sig så avslappnad.
Idag blev det inget gym, tog istället ungefär en timmes promenad med hunden.

Nu blir det snart sängen, är så himla trött efter allt pluggande till matteprovet vi har på fredag.
Puss och godnatt


Måndag

Sitter nu hos mamma, eftersom det är hennes vecka. Kom nyss hem från ett litet träningspass på gymmet med Malin. Blev inte så länge eftersom det blev lite missförstånd och sånt,men ett tag iallafall. Idol om fem minuter. Blir att se det, sen blir det nog sängen.


I hope, I stand, I take it like a man

Och så var helgen redan över..
Även denna lördagen blev det att åka till Kalmar, med mamma och Jossan. Fick med mig lite hem iallafall! När vi kom hem därifrån fick jag stressa för att hinna göra mig iordning innan jag skulle ner till Malin. Där spenderade jag hela kvällen tillsammans med tre små söta flickor - Malin Sofia och Ebba.
Idag har jag varit så duktig att jag har pluggat både matte och lite tyska. Har även varit hos min faster och så drog Malin och jag till gymmet.
Puss

Äntligen helg!

Älskade fredag idag,så himla gutt med helg!
Skoldagen var kort med bara tre lektioner. Efter skolan åkte jag, Malin, Simon och Oskar in till stan en sväng, sen vidare till gymmet. Senare blev det även att umgås lite med Malin och Sofia.
Som sagt så är ju mina systrar hemma så jag ska umgås med dom ikväll!

Och eftersom Viccan och jag är såå otroligt bra fick vi båda oss något att skratta åt igår,trots att hennes jeans gick sönder!

Take care!


Torsdag

Jossan kom hem igår och idag blev jag riktig förvånad när jag såg att även Matilda var här i Oskarshamn. Dom överraskade mig rejält!


Julen -09

Scared

Jag ensam hemma i ett stort hus = jag är rädd!!

Söndag

Bion igår var bra, men Män som hatar kvinnor var bättre!
Dagen kommer att spenderas med Agnes och ikväll åker jag hem till pappa!


Round and round, here we go again

Mamma och jag gjorde en liten impulsgrej och stack till Kalmar idag. Stefan och Joel skulle ändå åt det hållet så vi åkte med. Blev bara ett inköp; en kofta från bikbok.

Kvällen igår blev väldigt lyckad. Började med Lasergame på BigBang. Tjejerna förlorade mot killarna och jag kom sist,haha. Efter det Mcdonald's och sen vidare hem till Linn där det blev det film.

Bio vid kvart i nio - Flickan som lekte med elden. Är riktigt sugen på att se den. Hoppas den är minst lika bra som Män som hatar kvinnor!

Right on track

Hej! Slutade redan vid tio i tolv idag. Då gick mamma och jag in till stan och åt lunch. Kollade även runt lite på stan och sen gick vi en sväng med hunden. Nu sitter jag här och ska snart fixa lite, för ikväll blir det lasergame och så med klassen!

Ha det bra!

Onsdag

Låång skoldag idag, ända från 08.25 till 15.50! Nu ikväll drog Malin och jag till gymmet,friskvårdshuset. Riktigt gutt att börja träna måste jag säga!

Måste bara tillägga att jag har börjat längta så himla mycket julen! Det är så mysigt när det blir mörkt tidigt på kvällarna, när det kommer snö och alla mysiga julfilmer. Det är faktiskt "bara" 99 dagar kvar idag!

Ha det bra!

My heart pumps as the bass drums thumps

Ganska seg dag idag,ännu segare dag imorgon. Och så ska vi till simhallen imorgon också..suck. Blev Agnes en stund i eftermiddags,gjorde inte allt för mycket. Tråkigt inlägg,jag vet.

Andra Avenyn vid nio! Don't miss it!

Måndag

Blir inget långt inlägg. Tänkte mest bara upplysa er om att jag mår bra och att jag lever trots att jag inte har uppdaterat på nästan en vecka.

Nu ska jag gå och ringa syster och sen är det Svenska Hollywoodfruar vid nio.
Puss


Tisdag,8:e

Skolan som vanligt idag,sovmorgon även idag. Efter skolan åkte jag hem till agnes. Sysselsatte oss med att bland annat skrämma en pervers hare, ta sönder en mur (det stod agnes för) och självklart skratta en massa som man alltid gör i hennes sällskap.

Vet även någon som fyller år idag, eller rättare sagt två - så GRATTIS Sofia och Lisa! 

Ikväll börjar Idol och älskade Andra Avenyn! Missa inte!
Puss!

Måndag,7:e

Febern blev inte så långvarig, så pappa och jag bestämde oss för att åka upp till syster i Jönköping och hjälpa henne med lite tavlor och så igår. Eller pappa hjälpte henne,jag styrde med annat. 

Och idag var det tillbaka till skolan. Sovmorgonen som vi har på måndagar till halv tolv tackar vi verkligen för!
Efter skolan tog Malin och jag våra cyklar och trampade in till stan, för lite inköp som inte bör nämnas här om fel ögon skulle läsa det,hehe.
Ha det bra!
Puss


fredag,4:e

Jag som inte ville bli sjuk,vad tror ni jag har blivit? Jo sjuk! Mådde dåligt hela dagen i skolan och när jag kom hem visade termometern att jag hade feber,fan. Så det blir ingen Agnes ikväll som jag hade planerat.

Ska väl dra mig mot soffan och tv;n där jag istället får spendera min kväll.
Puss


torsdag,3:e

Regn,regn,regn. Det har regnat näst intill hela dagen. Detta betyder att jag och Sofia blev riktigt blöta när vi cyklade in till stan efter skolan för en fika. Så vi satt på coffee house blöta och fina i ca. två timmar. Detta var inte så smart eftersom jag redan har blivit förkyld..hoppas verkligen inte jag blir sjuk!

Ska tydligen ha ESV imon,så får gå i skolan hela eftermiddagen istället för att sluta tio i tolv som vi egentligen skulle gjort. Skitsegt..

Jaja,ska väl sluta gnälla nu.
Ska istället gå och se film med mamma och Stefan - Män som hatar kvinnor.
Puss


RSS 2.0