Lördag

Sitter hos Jossan uppe i Stockholm. Pappa och jag åkte hit igår efter skolan. Idag ska vi in till stan för lite ärenden och shopping!

Onsdag

Ja, som alla andra dagar har jag pluggat sen jag kom hem från skolan idag, har organisation och ledarskapsprov på fredag. Var även ute i huset som vi flyttar till om sisådär en och en halv månad.
Förövrigt trivs jag i min nya hårfärg och saknar min fina som förmodligen är neger nu!

Tisdag

Jag har pluggat ända sen jag kom hem vid typ halv två, har sjukt mycket i skolan den här veckan så det ska bli riktigt skönt med en veckas ledigt sen. Nu tänkte jag ta mig till gymmet en stund innan ännu mer plugg väntar..

Måndag




Japp ni ser rätt, idag blev jag brunett! Tyvärr är camen inte bra alls så bilderna blev ju därefter..

Soulmate

Fick ett fint sms av en fin Victoria inatt. Hon meddelade att hon kommit fram till Gran Canaria och värmen. Och jag är inte liiiite avis! Vill också utomlands, speciellt nu när det är så tråkigt väder här..

Pocketful of sunshine - Natasha Bedingfield

Jag slutade redan vid ett idag och sen jag kom hem har jag suttit fast framför One Tree Hill, det är ju så sjukt bra! Men nu när jag äntligen lyckats slita mig måste jag ta tag i svenska-plugget, har prov på fredag och jag orkar inte!

Förresten är det två månader och fem dagar kvar till julafton idag. Jag längtar faktiskt.

Perfect nightmare - Shontelle

Lördag och idag har jag varit i Kalmar. Fanns verkligen ingenting så kom bara hem med lite smågrejer och en mätt mage efter god lunch på favvostället, Zorbas. Snart ska jag gå ner till bion och busa, puss!

Even with broken wings, sometimes you find your way to fly

Jossan är hemma från Stockholm över helgen så hon roade sig med att fixa smink + frisyr på mig:



Just the way you are

Jag kom precis hem efter ett träningspass på gymmet och en promenad med mamma. Idag hade vi ju som sagt studiedag och den spenderades på stan med bästis, Victoria. Vi lunchade på Lilla Krogen och sen bokade jag tid för...hemligt!

Bilder från när jag piercade tragus för några veckor sen:


Jag var riktigt nervös innan
 

Resultatet


För dig ska jag göra det tusen gånger om

Jag ooooorkar inte skolan mer! Jag vill fylla 18, ta studenten och få frihet! Men än så länge får jag nöja mig med en liten studiedag imon och sen ett litet lov om cirkus tre veckor..

Snart blir det lite kycklingpaj, sen håller jag mig hemifrån någon timme.


Pink - raise your glass

Imorse tog jag mig en egen liten sovmorgon. Vaknade en kvart innan jag började skolan, lyckat! Som tur var hade vi bara tre lektioner och slutade vid ett!
Nu ska jag ut med hunden, sen sätta igång att plugga till engelska-provet imon..


Just a dream - Nelly

Guuuud vad jag vill åka tillbaka till Rhodos när jag sitter och kollar igenom bilderna därifrån. Saknar värmen, människorna och hela stället. När jag tänker efter saknar jag nog nästan gubben till och med..men bara nästan. Ge oss en resa tillbaka dit, tack!

RSS 2.0