Norlie och KKV - Can i be the one

Helg. Jag var helt slut efter att ha varit i skolan EN dag. Men det kanske beror på att jag nog inte är helt frisk än. Jag har huvudvärk x1000, mår illa och är sjukt trött. Stannar hemma/inne idag fram tills ikväll då det blir mys ute i Mysingsö.

Dynamite - Taio Cruz

Kul att ha legat hemma sjuk dom senaste dagarna, eller? Men imon kan jag förmodligen gå till skolan och det blir då min första skoldag. Orkar egentligen börja skolan igen, men blir skönt att komma in i lite rutiner igen..

Hur sjukt?

OH MY GOD, idag åkte Alexander Skarsgård och Kate Bosworth över till Gotland!

The sky's the limit - Jason Derulo

En ledig dag från jobbet idag, skönt! Pappa och jag utnyttjade då dagen och tog oss en liten tripp till Öland och Kalmar. Synd bara att vädret är så dåligt, regn och tråkigt. Då kan man ju inte undvika att bli lite avundsjuk på Victoria som flög till värmen idag..fusk!

Imorgon blir det jobb igen, så jag ska nog dra mig mot sängen nu!





Beviset på att vi åkte fritt fall!!

RSS 2.0