The world is like a mirror, if you facing it smiling it smiles right back.


-


Till the world ends - Britney Spears

Haft sällskap av Victoria i två nätter eftersom pappa varit bortrest igen. Riktigt, riktigt mysigt! Ikväll tänkte jag ta tag i träningen och ge mig ut på en springtur med Gustav. Ångrar mig liiiite att jag gick med på det då det känns som att han har dubbelt så bra kondition som mig..


Rhodos 2010

Avril Lavinge - What the hell

Hemma igen från en mysig helg i Stockholm. En mobil fattigare och en piercing rikare.




Enjoy this moment for this moment is your life

Yeah x3 - Chris Brown

Jaha, det var ju inte igår jag skrev här precis. Och anledningen? Ja, jag vet inte själv om jag ska vara ärlig. Och jag tänker inte säga som jag alltid säger att "jag ska bättra mig", för det håller jag aldrig ändå.

Sen i fredags har jag haft sovsällskap här hemma, eftersom pappa varit bortrest. Nu ikväll kom han iallafall hem, så har precis ätit och umgåtts lite med honom. Nu tänkte jag ge mig ut på en springrunda och imorgon åker vi upp till Stockholm!


Pretty, pretty please
Don't you ever, ever feel
That you're less than
Fuckin' perfect

RSS 2.0