Your love is my drug

Lovet är redan slut, lite ångest på det. Men kan inte säga annat än att det har varit superbra! Blev en liten sväng till Kalmar igår, men hittade mig ingenting. Faster fyllde år igår med så var där och firade henne ett tag. 
Ska snart skjutsa upp Jossan till bussen, så nu blir det tomt här hemma igen..

Rude boy

Hemma från storstaden igen och som jag nästan alltid säger skulle jag gärna stannat ett tag till. Men dom här dagarna har iallafall varit toppen! Och gissa vem som stod där mitt inne på Åhlens om inte Elin Kling.

Idag blev det stan en sväng för en lunch med mamma och Jossan. Efter det hem till Agnes som var riktigt saknad och nu ikväll blir det mys här hemma, eftersom syster är hemma över helgen.

See you at the club

-18 ute imorse! Det är ju fan inte klokt! Istid?
Klockan halv tre sätter jag mig tillsammans med Victoria på bussen till Stockholm! Tyvärr är det tvåsiffriga minusgrader där också fick jag ett sms om imorse..usch!
Ha det bra!

21 februari

GRATTIS PÅ 17-ÅRSDAGEN!!

!

Still around

Efter mycket om och men blev det en hemma/mys-kväll hos Victoria. Snön har vräkt ner större delen av dagen och jag är så grymt trött på den nu, vilket jag förmodligen är långt ifrån ensam om!
Blir en liten tripp till Jönköping imorgon, så jag borde nog sova snart om jag ska orka upp!
Godnatt!

Onsdag

Och idag säger vi...GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN JOSSAN!!


Paper gangsta

Hemma från Stockholm igen och med oss fick vi en syster som stannar hela veckan! Hur bra är inte det?
Gav mig på den orientaliska dansen (magdans) idag igen och faktiskt så gick det bättre den här gången! Övning ger färdighet som man säger. När jag kom hem bjöds det på semla och det är ju så himla gott!

Ha det bra!

Tip of the iceberg

Ledig från skolan idag, så förmiddagen spenderade jag framför tv;n och så packade jag ihop lite grejer. Efter att pappa och jag varit uppe på stan och lunchat så styrde nämligen bilen mot Norrköping, där vi hämtade upp syster. Sen åkte vi vidare mot storstaden där syster nummer 2 fick sig en rejäl överraskning. Så nu blir det massa mys! Puss!


You got me good

Åke gjorde våran dag idag, helt klart! HAHA.
Efter lite stressande på stan tog jag mig till gymmet och försökte mig på lite orientalisk dans, kände mig som en stel pinne. Körde även ett tag ute i gymmet. Och nu sitter jag här, rädd. Är ensam hemma och igår trodde jag verkligen att det spökade här. Men kanske ska våga mig ner och ta en muffins? Dom är ju faktiskt fraktade hit ändå från storstaden!
Håll tummarna för att jag inte råkar ut för något spöke..puss!

Jag vet någon som fyller år idag

GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA VICTORIA, 17 (va det verkligen 17?!) ÅR IDAG!

Shut it down

Onödig dag idag. Hade bara en riktig lektion, vilket innebär att jag lika gärna hade kunnat stanna hemma. Resten av dagen har bestått av lite för lite plugg. Borde nog ha pluggat mer, med tanke på att vi har prov imon. Tog mig även ett pass på gymmet!

Ikväll: Andra Avenyn!


RSS 2.0