måndag,31:e

Hej!
Nu är jag hemma igen efter att ha spenderat hela helgen i Jönköping hos min kära syster. Kom hem ca. en timme försent igår p.g.a att tåget var försenat. Jävla kustpilen!

En ny vecka har startat och idag var det då alltså skola igen. Men började inte förrens halv tolv,skitgutt. Blir lite sovmorgon imon också,då jag börjar vid tjugo över nio.

Nu ska jag ut och gå med mamma.
Puss

Det blir nytt och annorlunda,förmodligen även jobbigt och hårt. 
Men jag är ändå glad över mitt val. Det blir nog bra..

torsdag,27:nde

Hej! Nu har jag precis packat klart väskan,för imon klockan 12.10 sitter jag på bussen på väg till Jönköping. Liite smått nervös inför resan eftersom den innehåller 2 byten, och jag åker helt själv. Men det löser sig nog! 

Idag slutade vi skolan vid halv två och då åkte jag och Victoria in till stan. Åt gott (kinamat bl.a) och kollade runt lite i vår extremt stora stad. 

Men nu ska jag hoppa in i duschen, ha det bra!
Puss


I climb - I slip - I fall

Hejhej! Nu har jag slagit mig ner här framför datan. Har precis lagt på telefonen efter två samtal. Ett samtal gick till Jönköping och det andra till Stockholm. Måste erkänna att det är lite tomt här hemma..

Hur som helst är det söndag idag och denna helg försvann lika fort som alla andra helger. Men bra har den allt varit! Ikea,nytt rum,en bra agnes och lite till får väl förklara den!

Ha det bra! 
Puss

torsdag,20:nde

Och nu har Malin hittat tillbaka till bloggvärlden. Får väl se hur det går den här gången. Förra gick väl inte sådär superbra kanske,haha. 

Andra dagen i skolan idag. Började första året på gymnasiet,samhälle - ekonomi, igår. Verkar riktigt bra och schemat ska vi inte klaga på! 

Blir ett kort första inlägg för nu ska jag hoppa in i duschen efter en kvällspromenad. Kändes som att det behövdes efter all glass jag har ätit idag! Sen får jag väl lägga mig i tid ikväll, börjar 08.25 imon. Inte alls lika skönt som idag då vi började vid 12.30. 

Puss


RSS 2.0