Ridin' solo

Bara torsdag och fredag kvar i skolan nu, sen efterlängtat sommarlov!
Drog till gymmet i eftermiddags och nu tänkte jag ta mig en promenad, sen väntar jobb. Onsdagspasset = döden, skjut mig. 


california gurls

Idag är det den 7 juni, vad betyder det? Jo, att om exakt en månad sitter jag och Victoria på flygplanet just nu! Längtan eller vad?!

Idag har jag spenderat eftermiddagen framför datan skrivandes på en jävla historia-uppgift och nu ikväll körde jag järnet på multi-stepen!


I could use a dream or a genie or a wish

Solen fortsätter skina och jag har därför legat och latat mig i solen nu i eftermiddag. Men innan det var jag i skolan och en sväng på stan med Victoria. Hon kommer hit om ett tag så ikväll umgås jag med henne!

Can we pretend that the airplanes in the night sky
are like shooting stars, I could really use a wish right now
B.o.B feat. Hayley Williams - Airplanes

Face drop

Vädreeet alltså, underbart! Hoppas för mitt liv att det håller i sig nu!
Var och kollade på KB-niornas musikal nu ikväll. Den var faktiskt bra, men inget slår våran!

Nu ska jag få en sminkning, puss!

RSS 2.0