I Stockholm

Sitter i lägenheten uppe i huvustaden. Varit här sen i torsdags. Eftermiddagen igår spenderades springades upp och ner i trappor, det va kul! Nej, där ljög jag..det va inte kul någonstans. Sen sittandes i bilkö i x antal år och kvällen avslutades i SvenssonSvensson-området! Idag har vi spenderat tid på stan och nu ikväll blir det annat mysigt! Frågan är om Sommarkrysset i regn räknas som mysigt?

Billionaire

Finally! Nu har solen hittat till Oskarshamn och det uppskattas otroligt mycket! Igår invigdes den första glassen på Mandarinen. Idag invigdes jeansjackan. Nu väntar bara första doppet..
Nu: ut i solen!



If it means a lot to you

Jag vet att jag tjatar om vädret, men jag är seriöst deprimerad över att vi aldrig verkar få något fint väder?! Dessutom strejkar min mobil, plus att datorn är lite småsur sen jag laddade ner ett program..åh! 
Nu ska jag sluta klaga och istället gå och fixa mig lite, middag ute på Corallen väntar.

In my head

Lite bättre väder idag iallafall, dock saknas solen fortfarande! Drog in till stan en sväng med Victoria idag, köpte lite småsaker bara. Nu ska jag snart hoppa in i duschen och sen peppa inför ikväll!


The river flows in you

Min dag har jag spenderat med min saknade Agnes. Vi hade planerat att va duktiga och måla och lite, men det tyckte tydligen inte vädret. Så istället satt vi framför tv:n och kollade på One Tree Hill hela eftermiddagen! Kvällen kommer också att spenderas med henne, så ska snart möta upp henne igen!


You know you looking at a winner

Helgen i storstaden kan sammanfattas med ett ord: superbra!
Efter en hyfsat kort skoldag, med ett prov som gick åt helvete, är det nu bara två dagar kvar i skolan denna veckan! Så jävla skönt!
Och eftersom det är måndag idag betyder det step vid halv åtta!

"I don't want to walk this earth If I gotta do it solo"
Iyaz - Solo

I look up to the sky and now the world is mine

Om ungefär en timma lämnar jag Oskarshamn för att ta bussen upp till Stockholm. Där ska jag spendera min helg med syster. Toppen!

Stereo love

Sista avsnittet av Andra Avenyn ikväll, får absolut inte missas! Lär väl gråta floder. Fast om jag inte tar tag i mitt svenskaplugg nu kommer jag nog tjuta ännu mer när jag sitter med provet framför mig imon..

I made it, I made it

Helgen blev superlyckad, både fredag och lördag!
Såhär såg jag ut i lördags:



Nu: mot gymmet för en timma step!

RSS 2.0