Tisdag

Jag hade rätt, mina ben värker som fan idag. Daniel körde slut på mig igår. Snart ska jag ut till BigBang för att pappa ska få en del av sin julklapp, att bowla. Och nu innan fick han en trerättersmiddag.

Higher - Taio Cruz, Kylie Minogue

Så mycket fix i flera veckor för tre dagar, egentligen är det sjukt. Och nu är ju julen helt plötsligt över, och julkänsla..nej det hade jag ingen iår, tyvärr. Och någon tomte kom det inte heller, men fina julklappar fick jag iallafall! 
Idag fick mamma en del av sin julklapp från oss, nämligen en fika på Nilssons. Och nu snart ska jag ta mig till gymmet för att träna med Daniel, känner på mig att jag kommer vara mer död än levande efteråt..

Don't dream your life, live your dream






Who's that chick - David Guetta, Rihanna

Alltså..när man ska ha ett prov, kan inte bara all fakta hoppa in i huvudet av sig självt då? Skulle gärna önska att geografi-provet vi har imon kunde göra det. Har pluggat sönder mig i flera timmar nu (eller..kanske överdrev lite där) och jag kan ändå ingenting känns det som. Så nu tar jag en paus från pluggande på obestämd tid. Missa inte finalen i Paradise Hotel som börjar nu!

Love you long time - Black Eyed Peas

Egypten:

Akon and Michael Jackson - Hold my hand

Usch vad den här veckan inte har varit rolig. Bara massa plugg, så nu ska det bli skönt med lite helg. Den inleder jag med att åka till andra änden av stan för att vara barnvakt.

White light moment - Tove Styrke

Hemma igen efter en superbra vecka nere i Egypten. Lite skillnad att komma från nästan 30 grader till minusgrader och snö. Igår när vi kom till Kalmar såg man knappt våran bil, äckliga snö. Vi har iallafall haft det varmt och skönt och allt var bra förutom maten..den var lika äcklig som förra gången. Bilder kommer nog någon gång nästa vecka, eftersom kameran och sladden är hos pappa.

RSS 2.0