Those would be the best memories

Eftersom det är den 31:a idag fyller min mamma år och min syster har namnsdag, så ett stort grattis till dom två! Firade mamma lite förut, men blir mer firande imorgon när både Matilda och Josefine har kommit hem!
Min hals krånglar och vill inte alls som jag. Dessutom blev jag nyss förväxlad med Erik Grönwall. Förstår inte hur det gick till och vet inte om jag ska ta det som en komplimang eller inte..haha.


What is somebody like you doing in a place like this?

Måndag och bara tre dagar kvar i skolan, sen ledigt! Har egentligen inget speciellt att säga. Helgen var super, bortsett från vissa saker. Nu ikväll blir det step och jag är laddad till tusen!

Torsdag

En resa bokad den tredje april. En syster hemma i Oskarshamn. Och dagen har spenderats med Agnes. Hur bra är inte det?

If I can't have you

Dagarna bara springer iväg. Men tur är väl det..då går det ju fort till sommaren! Har varit riktigt tomt hemma nu sen Viccan flyttade ut! Pappa kom iallafall hem utan brutna ben och eftersom jag inte hade träffat honom på mer än en vecka passade jag bland annat på att umgås en hel del med han i helgen.
Step vid halv åtta, gutt!

HAHA


Seriöst..hur ska jag klara mig nu när Victoria flyttar ut?

You had me at hello

Försökt plugga in samhällskunskapen typ hela dagen. Har väl inte lyckats så jättebra kanske. Sebastian kom och underhöll mig och Victoria ett tag. Och hans sång är seriöst bland det bästa jag har hört!
Nu blir det kladdkaka och glass framför tv;n!

You make me wanna lala (haha)



We can break these rules

Nu har Victoria flyttat in! Hon ska bo här några dagar, eftersom min pappa har åkt uppåt i landet för skidåkning. Nu väntar lite fix och sen blir det utgång! 


Silly boy

Har pluggat ihjäl mig sen jag kom hem från skolan. Nu förtjänar jag väl något gott? JA, det gör jag!
Puss

RSS 2.0