Love the way you lie part II

Igår efter skolan åkte jag, mamma och Stefan till Kalmar. Med mig hem fick jag bara ett par leggins och en ny piercing. Just nu håller jag på att packa och fixa för att imon återigen sätta mig i bilen till Kalmar, men denna gång till flygplatsen för att sen flyga ner till Egypten. Men först, en myskväll med min fina Victoria!

Tisdag

Klockan är tio i fyra och det är mörkt ute?! Inte okej. Att det har regnat i femhundra år är ju inte något plus heller. Nu måste jag göra lite skolarbete och sen får vi se om jag orkar ta mig ut i det här vädret för att ta mig till gymmet.
Förövrigt har jag fastnat för skin divers, så jävla snyggt. Sjukt sugen på att sätta det vid örat (som Julia i Paradise Hotel) Dock håller mamma inte med mig..


Måndag

Kom nyss upp från ett varmt bad med mitt goda cocos-badskum. Skönt! Nu väntar tv och sen ska jag nog försöka gå och lägga mig hyffsat tidig.

14 november

Fars-dag idag ju. Därför överraskade jag pappa med blommor och choklad när jag kom hem. 
Grattis, världens finaste pappa! ♥




Söndag

Egypten om två veckor, toppen!

Lördag

Mmmm det luktar jul här hemma, mamma gör lussebullar. Ska nog gå ner och sno en nu...


Rasmus Seebach - Engel

Igår åkte jag ifrån syster och Stockholm hem till Oskarshamn och syster nummer två. Idag har vi mest umgåtts och va även hos faster och fikade lite. Nu sitter och jag och väntar på att saknade Victoria ska komma hem så att jag får träffa henne!

-

Jag: Asså är du förkyld eller något? Du nyser ju hela tiden!
Jossan: Näe.
Jag: Nähä, tänkte om du typ va allergisk mot mig..hahaha.
Jossan: Ja alltså..jag är ju allergisk mot nötter så!

Ke$ha - We R Who We R

Sov ut idag och det va riktigt, riktigt skönt! Tänkte åka och se om jag kan hitta mig någon fin tröja eller något idag..men lär ju förmodligen inte göra det. Sen när Jossan har slutat ska jag åka in till stan och möta upp henne för fika och barnpassning. Ikväll blir det förmodligen bio, Paranormal Activity. Om vi vågar..


-

Igår bokade jag äntligen en språkresa. Tre veckor i juli befinner jag mig på Malta!!

Magic - Bob feat. Rivers Cuomo

Igår var vi ute Nacka forum och shoppade och sen åkte pappa hem till Oskarshamn igen. Det tråkiga är bara att jag hittar ingenting. Är avis på Agnes..jag vill också till London och shoppa!
Idag tänkte jag försöka plugga lite matte och sen åka och simma lite, sen får vi se.



RSS 2.0