Control

Pepp på fredag. Pepp på lördag. Pepp på nästa helg. Pepp på sommaren. PEPP helt enkelt!

Hey, soul sister


Bokat och klart! Den 7 juli åker jag och min bästavän till Grekland, Rhodos!
Fyfan, så jävla bra!

We gotta fight for this love

Eftersom min pappa inte är hemma så har Victoria fått flytta in igen!
Så nu sitter vi här och skrattar åt alla sjuka grupper på facebook. Maskinen ringer: "vad gör du?" "dansar" så står man still. HAHA!

Här kommer ett bildbevis på Victorias och Simons bröllop. 
Präst: Viktor
Publik/vittne: Jag



If we ever meet again

Veckan på Gran Canaria har varit superbra! Bra väder dom flesta dagarna, så har spenderat många timmar i solen och även badat en del! Bodde på samma hotell som Amy Diamond och såg Kissie och det gänget som hon är på Gran Canaria med. Skulle gärna stannat en vecka till, men samtidigt var det skönt att komma hem - "borta bra, men hemma bäst". 
Senare idag blir det att träffa min saknade Victoria och efter det åker jag hem till min saknade mamma!

Lite bilder:







HEJDÅ SVERIGE

Inatt styr bilen mot Göteborg och tidigt imorgonbitti går planet till Gran Canaria! Sol och värme i en vecka. Ska bli så otroligt skönt! 
Så..fortsatt glad påsk och ha ett bra lov!

RSS 2.0