Meet me halfway

Slutade tidigt idag så jag skulle försöka mig på att baka något som jag inte minns namnet på nu. Tror ni att jag lyckades? Självklart inte! Allt blev skit, så bara att slänga. Blev Malin sur? JA! Fick i alla fall ihop lite kärleksmums, och faktiskt så blev dom goda!




REBAR (haha)

Snart ännu en skolvecka avklarad. Med små, små steg närmar vi oss lov. Och med ännu mindre steg närmar vi oss sommar, sol och värme. Det har snöat i stort sett hela dagen, hela eftermiddagen i alla fall, och det är inte lite snö som kommer där uppifrån. Jag vill inte ha snö, är trött på den nu! Och jag är rastlös, vill träna. Dumma hals!
Får väl återgå till Antiken som vi har prov på imon. Sen vid 9 är det Andra! Det hoppas jag inte ni missar!

I'm gonna send my heart in a box to you

Bara imorgon kvar, sen är det helg! Har varit tröttare än vanligt den här veckan så det ser jag verkligen fram emot! Vårat nya schema funkar, är nog faktiskt bättre än det förra, dock ingen lång sovmorgon!

Nu ska jag dra mig mot gymmet och förhoppningsvis piggna till lite!


Drop it low

Blev en lugn lördag idag, dock uppstigning strax innan åtta för att vara på gymmet halv nio. Sen blev det stan och fika med pappa.
Nu ska vi ta oss en promenad, sen blir det lite mys framför tv;n.
Ha det bra!
Blev en lugn lördag idag, dock uppstigning strax innan åtta för att vara på gymmet halv nio. Sen blev det stan och fika med pappa.
Nu ska vi ta oss en promenad, sen blir det lite mys framför tv;n.
Julen - 08

Fire burning on the dance floor

Första skolveckan efter lovet redan avklarad. Och mer snö har det kommit, tycker det kan bli sol och värme nu istället!
Nyårs-klänningen!
Agnes och jag i Stockholm!

Fredag

Kom precis hem från en kväll som spenderades med tre söta flickor. Det var nämligen födelsedagsfirande på gång - Ebba, 17 år!
Jag vet att jag sa att jag skulle lägga upp bilderna men har inte dom på den här datan. Dessutom insåg jag att det inte var några roliga bilder, men får se om jag lägger upp någon om några dagar!

Nu ska jag dra mig mot sängen och förövrigt är det väldigt, väldigt tomt här hemma!
Godnatt.

-

Jag kom precis hem efter att ha varit iväg och träffat Victoria! Tidigare ikväll kom Agnes och jag hem från Stockholm. Dagarna där har varit hur bra som helst, och jag hade gärna stannat ett par dagar till! Tänkte lägga upp några av dom få bilderna vi tog där uppe, men dom kommer förhoppningsvis imorgon istället. Är för trött för att orka lägga upp dom nu, så jag ska dra mig mot sängen istället! Godnatt!

Lördag

Och om en timme går bussen som ska ta Agnes och mig upp till Stockholm och syster! Ska bli otroligt skönt att få komma iväg ett tag.
Så nu ska jag gå och packa det sista.
Ha det bra!

RSS 2.0